21 juni, start in Swanage, 12 km gelopen, de rest met bus, trein en boot.

Om 9.15 vertrokken we voor de laatste etappe naar Poole. Het was goed dat we ook dat laatste deel gelopen hadden, want het was weer een schitterend traject langs Old Harry and his Wife, witte krijtrotsen die geïsoleerd in zee lagen. Vanaf dat punt konden we ons einddoel zien liggen; South Haven Point vanwaar de ferry naar Poole/Bournemouth gaat. Om daar te komen moesten we nog 4 km langs het strand lopen. Om 12 uur stonden we op de boot. Op deze ferry stond de bus die ons even later naar het centrum van Bournemouth zou brengen (een afstand van 7 mile). In Bournemouth stapten we op de trein van 14.04 naar Londen Waterloo Station. Met de Underground gingen we naar Liverpool Station en vandaar met de trein naar Harwich International, waar we om 18.15 aankwamen. We konden toen de boot van 18.15 naar Hoek van Holland nemen. Aan board hebben we lekker in de panorama lounge van de ondergaande zon zitten te genieten en later naar het wereldkampioenschap voetballen zitten kijken De boot had vertraging en kwam pas om half twee 's nachts aan. Wij hadden aan board een hotel geboekt in Hoek van Holland. Vanwege de overwinning van Nederland met het voetballen was het dorp nog vol leven, wij vielen in het hotel echter snel in slaap.